Važno obaveštenje: Ostvari svoj san!

Pre otprilike  6-7 meseci pročitala sam članak na Internetu koji sad nažalost uprkos svim naporima ne mogu da pronađem. Uglavnom slobodno mogu reći da me je probudio iz zimskog sna i promenio moje shvatanje sopstvenog života. Ja se više ne sećam konkretnih rečenica niti saveta datih u tekstu ali znam njegovu poentu i pamtim utisak koji je ostavio na mene nakon čitanja. Razumela sam kako treba da delujem da bih unapredila svoj život. Utisak, koji je ustvari i najvažniji nastao je samo zbog istine koju svi znamo ali na koju smo možda zaboravili.  Zgrabite kafu/čaj i 10 min vašeg dana, pa možemo početi sa mojim receptom od 3 sastojka.

Svako vodi neku unutrašnju borbu sa sobom, to je sigurno, jer niko nije upotpunosti zadovoljan svojim životom. Ali zašto bi i bio, ako sve izgleda savršeno tu nešto nije dobro, jer takvo ne može biti. Čovek sanja dok je živ, po ostvarenju jednog sna, sanja drugi, teži ka nečem drugom, boljem i tu kraja nema. Čovek se uči dok je živ, isto tako i želi. Unapređenje sopstvenog života nikada ne sme da stane jer uvek može više i bolje u bilo kom smislu. Da stagnacija u ostavrenju ciljeva ne bi trajala i trajala i da ne bi gledali kako nam život prolazi treba se podsetiti nekih stvarčica.
Koliko god imali godina još ste živi, a da li ćete sutra biti ne znate. Vreme i mladost su jedini nepovratni resursi. Sada smo najmlađi nego što ćemo ikada biti, a sutra to ne postoji, postoji samo sada ovaj trenutak. Ovo ne treba da budi nikakav strah, već podsticaj. Treba stvoriti stav da u pohodu na snove nemamo sta da izgubimo, kako god izgledao naš život  zamislimo da je ovo najgore , pa po hiljaditi put može samo bolje i savršenije, ako se potrudimo ( treba biti zahvalan na svemu i nikako ne mislim samo na materijalne stvari koje možda nekima prvo padaju na pamet, zar nismo bogatiji ako imamo ono što novac ne može da kupi). Tačno je da se velike stvari ne mogu desiti preko noći , tu treba strpljenja. Ali strpljenje je period akcije, aktivan period kada radimo na svojim ciljevima i čekamo trenutak njihovog ostvarenja. Ništa neće doći samo od sebe, tako da ništa ne treba čekati, a pogotovo nikoga.

Sada stižemo da glavnog dela mog obraćanja i glavnog sastojka, a to je da je svako odgovoran samo i isključivo za sebe. Niko ne uprvlja vašim živom, ne rodbina, roditelji, država, tradicija i običaji  ili usađene navike. Vi ste ih stvorili ako navike nisu dobre vi ih i promenite. Samo ti si odgovoran, prilike neće stići ako ih sam ne stvoritiš. Tvoj život je u tvojim rukama sad, trenutno, pretvori ga u život iz svojih snova, oseti to kako je ne odustati jer kako je odustati već znaš. Odgovoran si za svoje ponašanje i postupke ne krivi ostale, državu, okruženje, trenutnu situaciju, prijatelja, niko neće doći da te spasi.Voleti sebe i pošteno se boriti za poboljšnje ličnog postojanja je sopstveni posao ne tuđi. Ako nisi zadovoljan promeni se, svaki dan je nova, poklonjena prilika.

Još važnija stvar koju stalno imam u glavi kao svoj dodatni motiv i kao nešto u šta verujem je da sve što poželim mogu i ostvariti. Moć je u nama, naš um kreira naš život, snagom uma možemo promeniti svet oko sebe. Najbolje na čemu ćeš ikada raditi si ustvari ti, samo na sebi možeš raditi, svaka knjiga, putovanje, iskustvo su ulaganja u neprolaznu lepotu, a to je ona duhovna, jer mi nemamo dušu, mi smo duša, imamo telo. Život je ogledalo unutrašnjih misli i stanja uma, bogati um i unapredićeš život. Sve o čemu maštaš nije džabe u tvojim mislima. To nije glupost, to je poziv da hrabro kreneš u pohod. Ako kažeš da nešto ne možeš i da možeš u oba slučaja si upravu. Dobiješ u životu ono šta imaš hrabrosti da tražiš i onoliko koiko daš, u srcu punom straha nema mesta za snove. Snovi nikad nisu preveliki i kada shvatimo da su dostižni tek onda su ostvarivi. Takodje budi svoj, totalni kliše ali u svemu samo slušaj svoj instikt. Ne odbacuj kritike i savete, ali kreiraj svoj put  sačinjem pravilima koje sam namećeš, imaš svu slobodu ovog sveta. Nikada nećeš promeniti svet pokušavajući da budeš isti. Radi to sa puno strasti ili nemoj uopšte. Sad sam već počela da nabrajam i da se ponavljam, zato ću stati.

Ja imam 3 vodilje  to su vreme, sopstvena odgovornost i veliki snovi. Znam da vremena nemam kao i ono čuveno Znam da nista ne znam- Sokrat. Sopstvenim životima upravljamo mi, ne tudje mišljenje, loša navika ili prihvačeni obrazac življenja kome se svi prilagodjavaju. Ok, ja se neću prilagoditi. Poslednje i najvažnije uverenje je da je tvoj san veliki koliko i ti. Sposoban si da ga ostvariš, jer oni koji su dovoljno ludi da misle da mogu da promene svet su najćešće oni koji to i urade.

Nisam otkrila rupu u saksiji već samo podelila svoje mišljenje, možda ovaj tekst izgleda kao primitivan mitivacioni govor, možda uopšte nema nikakvog smisla, ali trenutno u sve izrečeno ja verujem, tu nema preterane filozofije, stvari su jednostavne, tako ih treba i primeniti.

5a5124887de2577b2c6786ad725cd49d 48c6ef25dda4a6ccada4358563b910a8 68e7712c9ddd7b871e1a37c7ecf28325 78a73a69eb138eda22e7736cf969bc3d 91ebf40fc4ac6315dbdecc68824100d3 025411b54566373dc96c23e9cc6daee9 27348c08a2e5dbef088b3ccbbf38ab9a 248737f9a094f5a5764c752cb8971511 9371373e90df7fac0167deec4bcaf464 a292f76021dd8650666bef4a162e883f abca3dbd4aefe583c31802ad03be9b98 b40cdc8fb1e0145b921733caa7a64e96 ba136792e72a234605f7e4d60e2582f6 d12d11069e38842f03f7585d95852bb9 d35f5d8da1309522f9ae905fcb33a633 ea8662b0fa30bb9d31c43d15d1b35331 ef819da44c100d45bdcb47417986076c

9 thoughts on “Važno obaveštenje: Ostvari svoj san!

  1. A kao da citam svoje reci pre godinu dana…nista to nije primitivno cak sta vise vrlo je sirokoumno i samo ko usko gleda na zivot nece shatiti sta si zelela da kazes.
    Apsolutno si u pravu da smo za sve sami odgovorni…meni je najvise bilo tesko da promenim to sto sam uvek mislila da neko moze da mi pokvari dan sovjim raspolozenjem i uvek sam druge krivila…sada ne, iskljucivo samam biram kako cu se osecati.
    Samo guraj svoje ciljeve, na odlicnom si putu 🙂
    fashionovertherainbow.com

    Like

Leave a Reply

