Omiljeni časopis, Jasmin

DSC00009

Bez konkurencije moja omiljena beauty literatura  je časopis Jasmin. Sigurna sam da ga mnoge čitaju i da nisam jedina koja je prepoznala kvalitet i sofisticiranost ovog dvomesečnika. Tradicionalno dugi niz godina (9 ako sam dobro izračunala obzirom da je 55 broj aktuelan) poznati lanac Jasmin parfimerija štampa časopis koji ne samo da obaveštava o novostima iz sveta nege već obiluje nizom kulturnih tektova. Kultura, ličnosti, moda, lepota, fenomeni samo su neke od tema kojim se vešti urednički tim bavi. Shvatili su da nas  parfemi i kozmetika neće učiniti lepim ako nemamo šta iznutra da ponudimo. Ta osetna specifičnost i prefinjenost su ono što me si najviše dopada. Ličnosti na koje stavljaju akcenat su obrazovani, kreativni i uspešni ljudi. Brinu se  da obaveste o čestim akcijama i promocijama koje možete zateći u parfimerijama.

DSC00013

Najbogatiji deo sadržaja je onaj vezan za lepotu i negu naravno. Kozmetičke preporuke, trikovi, saveti i opisi luksuznih proizvoda koje prodaju nikada mi ne mogu dosaditi u čitanju. Nisam mogla da odolim a da svoje oduševjenje i dugo čitalačko iskustvo ovog besplatnog štiva ne podelim na svom blogu. Da li vi čitate Jasmin?

DSC00008

DSC00004

Ako ne želite da propustite ni jedan post pridružite mi se na bloglovinu, a sa još zanimljivosti i na  instagramu…xoxo S

Leave a Reply

