Online destinations

Da li ste se zapitali kakav bi vam zivot bio da ste rođeni 40-50 godina ranije. Ja jesam , i često sam pomislila da bi mi bilo bolje kao i da sam rođena u pogrešnom vremenu. Ali nije tako, svi smo rođeni u najsavršenijem trenutku,  onom utankanom u korice ovog Univerzuma. Da sam rođena i par decenija ranije verovatno ne bih pisala ovaj blog i ne bih imala bezbroj mogućnosti koje mi Internet omogućava. Svakodnevnom upotrebom Interneta potcenjujemo njegove potencijale i vrata koja nam otvara ovaj tako dostupan resurs 21. veka. Praktično sva znanja ovoga sveta dospuna su online sada ispred nas, kad bi samo znali kako da otvorimo ta vrata i snađemo se u beskrajno velikom  lavirintu pred nama.

Ja sam napravila spisak online destiacija za koje sam čula i  koje se trudim da koristim, a koje zahtevaju samo malo vremena i truda. Ako neku aktivnost ponavljate svaki dan, ne postoji mogućnost da je ne savladate.

375332

 

Duolingo – učenje stranih jezika, izaberite jezik i svaki dan prelazite po jedan nivo. Postoji i mobilna aplikacija.

Coursera– pohađanje kurseva najpoznatijih svetskih univerziteta besplano.

Khan Academy– potrebno je samo da se napravite nalog i imaćete pristup svim kursevima. Besplatno, savladajte sve što vas zanima i naučite engleski.

Hey Success– moj omiljeni sajt koji pruža mogućnost putovanja. Zadatak mu je da pokaže listu prilika koje su dostupne zemlji iz koje dolazite u vidu takmičenja, seminara, radionica, volontiranja, stažiranja i stipendija.

Highbrow– pretplatite se da vam svako jutro na mail stiže kratak tekst opet iz obalsti koju izaberete i tako smanjite jaz između naučenog gradiva u školi, faksu i onog što bi možda trebalo da znate.

Vaša S

 

 

 

Leave a Reply

