TMI tag

Ovo je jedan od popularnijih tagova na youtube-u, odučila sam da ga prisvojim i odgovorim na neka pitanja. Tag se satoji od 50 pitanja ,ali ja sam ih prepolovila previše je dosadno čitati 50 manje-više nebitnih pitanja,  neka su krajnje glupa pa sam ih  izbegla. Ipak sve je ovo zabavno  zato to i radim i meni je zanimljivo da provirim u tuđi TMI. Takođe primetila sam da osim informacija u about kategoriji, na mom blogu se ne nalazi ni jedna više informacia  o meni, pa reko što da ne.

 

1.Da li si ikada bila zaljubljena?

Da li ikada nisam bila, bolje je pitanje?

2.Koliko si visoka?

181 cm
3.Da li imaš tetovaže?

Nope, nažalost

4.Da li imaš pirsinge?

Imam 7 rupica na ušima, mada to se verovatno ne računa u pirsinge, tako da ne, nažalost.

5.OTP (one true pairing)?
Odnosi se na omiljeni par iz filma serije, knjige možda? Preteško pitanje za mene, razmišljaću 1000 god na ovo pitanje tako da ništa.

6.Omiljena serija?

Takođe ima ih mnogo omiljenih ali izdvojiću Prison Break.

7.Omiljeni bend.

Uffff, Hurts možda, ali volim mnoge bendove sve zavisi od pesme, svaki ima neku koja mi se sviđa.

8.Koliko imaš godina?

19

9.Horoskopski znak?

Tipičan strelac

10.Omiljena quote?

Find what you love and let it kill you, jedna od omiljenijih

  1. Omiljeni glumac?

Hah biće sebično ako kažem Jacke Gilenhal, a ne kažem James Franco, kažem Edward Norton, a ne Bred Pitt, Mario Cassas, Hugo Silva, Christian Bale, Tom Hardy,Ewan McGregor,  Mladen Sovilj, kapirate?

  1. Glasna ili tiha muzika?

Glasna

  1. Koliko ti treba da se spremiš ujutru?

20-30 min

  1. Da li si ikada učestvovala u tuči?

Ne

15.Turn on

Više solidarnosti, humanosti i ljubavi ovom svetu.

16.Turn off

Našu zaokuljenost telefonima, laptopovima i sl. Razumem da je to neohodno ali nedopada mi se

17.Poslednja stvar koja te je rasplakala?

Film, kao i uvek

  1. Poslednja serija koju si gledala?

Young and Hungry, Foxlife

19.Omiljena hrana?
Lazanje, tortilje…

20.Mesto koje želiš da posetiš?

Cela planeta Zemlja, je  mesto koje želim da obiđem

21.Poslednjii put kada si bila uvređena?

Ne sećam se, verovarno se uvek uvredim zbog neke sitnice

  1. Omiljeni komad nakita?

Narukvice

23.Poslednji sport koji si trenirala?

Zvanično poslenji sport koji sam prenirala je bio penjanje

24.Poslednja pesma koju sam pevala?

Work- Riri

25.Ko na ova pitanja treba da odgovori sledeći.

Ko god hoće 😀

 

Leave a Reply

