“Original” magazin!

Da ovo je 3. put da pišem o časopisima znam. Neću više bar za sada, ali kada u moje ruke dospe primerak koje ostavlja ovako snažan utisak onda ne mogu da izdržim a da svoje oduševljene ne podelim sa ostatkom sveta. Mislim da samo ime dovoljno kazuje “Original” .

Magazin  je osnovan od strane Novak Đoković Fondacije u saradnji sa Direct Media i listom “Nedeljnik”. Namenjen studentima i na fakultetima se dobija besplatno, ali može se naći i u slobodnoj prodaji. Zašto sam oduševljena? Zato što časopis sadrži bezbroj tema, osvrće se na kulturu,umetnost,biznis i  donosi intervjue uspešvnih i inspirativnih ljudi. Pažnja je takođe usmerena na stvaralački rad studenata, pre nego na već ostvarene i potvrđene pojedince. Kreativan urednički tim (sastoji se od najboljih novinara, koje ja ne umem da nabrojim) se pobrinuo da svaki tekst drži punu pažnju čitalaca, a kao što sam pomenula teme su veoma raznovrsne, meni najinteresentije one okrenute ka biznisu,ekonomiji.  Ovo zasigurno postaje meni omiljeno čitalačko štivo, a ako ga niste čitali trk u trafiku!

 

FacebookInstagramBloglovin

One thought on ““Original” magazin!

Leave a Reply

