Blogs I love

Da, pratim zavidnu brojku blogova iz raznih oblasti i ne pamtim kada sam  u  poslednjih nekoliko godina pohital da pročitam neki online časopis ili slično, već uvek skrolujem svoj bloglovin feed i uživam čitajući blogove. Kako su se promenili trendovi u izveštavanju, tako i moje navike a i odlična stvar je što mogu da pratim i čujem lično mišljenje iz kategorija koje su meni interesantne.

Kada je moda u pitanju obožavam Walk in Wonderlandfantastična je, sofisticirana i  jednostavna ,takođe  tu se mora naći i Fashion and Style drage Vanje. Shine by Three postoji li kvalietniji pisac, fotograf i generalno umetnik od Margaret Zhang. Well traveled woman me svakodnevno iznenađuje fotografijama koje pronalazi i objavljuje, svaka govori više od 1000 reci. Branas Divine World sigurna sam da je svi znate, čitate i obožavate, jer ko bolje ume da sklopi reči od Branislave Antović? Kada smo kod reči moram pomenuti i Sofiju čiji blog redovno čitam Sofijin kutak. Najveću inspiraciju kada su biznis, putovanja  i ostvarenje snova u pitanju pronalazim kod Jovane Miljanovic. Samo za putovanja zadužen je britanski dvojac  Hand Luggage OnlyPirlitanje nikada ne omane ako pričamo o kozmetici kao i Beauty Stuff by Ana koja piše o još mnogim zanimljivim stvarima. Sara Escudero iz Collage Vintage  jedinstvena i veoma prepoznatljiva po osmehu i odevnim kombinacijama, jedna od mojih omiljenih blogerki. Kod Ring my bell i Sincerely Jules  obožavam stil odevanja. Umalo da zaboravim na VivaLaxurynjene fotke mi ne daju mira. Obuhvati ću još i kuvanje kod Tina’s cookings i tu završavam. 

Sigurna sam da sam mnoge zaboravila, ali onda i nisu otliko bitni ako su ovo blogovi koji su mi prvi pali na pamet. Čije  blogove vi čitate,koju su vam omiljeni, volela bih da čujem.

65909a1ce807252e1d926e51bc11674d

InstagramFacebookBloglovin

Leave a Reply

