Summer favorites

Vrlo je verovano da neću praviti favorite meseca (što se da primetiti) jer pre svega ne mogu da nakupim toliko proizvoda za mesec dana, ali ću povremeno umeti da prikažem zanimljive proizvode koje koristim i koje bih preporučila. Kad kažem zanimljive mislim da po slobodnoj proceni odlučim šta bih ja volela da pročitam na tuđem blogu i da mi neko preporuči. U većini slučajeva na tuđim blogovima interesantiji su mi nematerijalni favoriti tj. radije pogledam  sugestije filma,pesme,predstave ili događaja koji je vredan pažnje i sl.

Ne znam da li ste znali ali moj blog se deklariše i kao beauty, iako su do sada uglavom preovladavali modni postovi, nega je sastavni deo mojih interesovanja.

1) Prvi i najglavniji je  EXIT festival. Prva poseta ovom festivalu je očigledno bila dovoljna, da me ubedi da svake naredne godine kupim kartu. Atmosfera, muzika, ljudi i tako do sutra, postajem festivalsko dete. Sea Dance je malo drugačiji,opušteniji, skroz u chill out fazonu, što me je takođe dosta privuklo. Ali kome ja pričam o Exitu kada to već znate.

20160709_012425 20160709_012534 20160709_04214620160715_163101 20160709_012511

2) Freeman-ovi proizvodi su dostupni u DM i to samo maske za lice u nepotrošivom full size pakovanju. Ja sam znala da ih ima u Crnoj Gori pa sam to iskoritila kao priliku da kupim mala pakovanja koja ću isprobati i odlučiti se koje veliko pakovanje da kupim kod nas. Tri maske za lice plus crna maska za hidrataciju koju sam potrošila i bacila pakovanje, a koja me je oduševila i koju sigurno kupujem. Takođe mi uopšte nemamo njihove losione za stopala, a koje je Ana2Cats koliko se sećam zasluženo pohvalila.

1

3) Stilla magic (wet brush) ovo je stillina verzija četke za češljanje mokre kose koja, koja nevodno ne oštećuje vlasi zbog tankih i osetljivih češljeva. Al stvarno je tako, mnogo dobro i pažljivije raščešljava mokru kosu, a cena u odnosu na originalnu wet brush ili u odnosu na macadamjinu je troduplo niža.

2 3

4)NYX lip cream tj. tečni karmin  pod nazivom Transylvania i Rimmel Lasting Finish 25hr kameni puder. Karmin je mat kada se osuši, ne oseća se na usnama, dugotrajan je  i ne razmazuje se nimalo,sve sami plusevi i jedina mana a to je malo teže nanošenje. Aplikator je prilično običan. Kada je ova boja upitanju potrebna je velika preciznost, a meni to i nije jač strana. Što se pudera tiče takođe fenomenalan, nema veliku pokrivnu moć što mi odgovara, jer ga ja koristom samo u svrhu površnog mitiranja lice u letnjem periodu. Takođe je waterproof što je potrebno leti.

5 6 7 8

5) Sada je red na muziku. Teško je izdvojiti favorita posle toliko muzike koju sam odlušala u poslednjih mesec dana, ali recimo da mi je Dua Lipa privukla pažnju hitom Be the one i onda je usledio maraton njenih pesama, gde se ne zna koja je bolja. Tu je i moj omiljeni Hurts, ufff teško izdvojiti prosto ih obožavam,ali izvođenje pesme Everlyn (sa najnovijeg albuma) je bilo posebno  na Sea Dance-u.

6) I za kraj naravno film za koji sam brojala dane kada izlazi u bioskope, a to je Me before you. Ne znam koliko bi me filmski poznavaoci sada iskritikovali, ali ja sam veliki ljubitelj romantičnih, pomalo teških i dubokih filmova. Koliko god komercijalan bio znam da film vredi kada 48 sati nakon toga razmišljam o njemu. Za mene priča je jako potresna, film je pun emicija i patnje. Ustvari film nije klasičan kliše kako možda na prvu loptu izgleda. Sve i da hoću ne mogu da budem objekivna kada Sam Claflin igra glavnu ulogu. 

me-before-you-movie

Hvala na čitanju, S…

Bloglovin, Instagram, Facebook

 

 

Leave a Reply

